sobota, 28 grudnia 2013

Pizzeria Roma [Kutno] ZAMKNIĘTA

Dawno nie było tu testu żadnej lokalnej restauracji, więc postanowiłem to zmienić. Od długiego czasu chciałem spróbować pizzy z kutnowskiej Pizzerii Roma. Dzisiaj miałem okazję, więc podzielę się z Wami wrażeniami z konsumpcji. Nie ukrywam, że słyszałem o tej pizzerii bardzo zróżnicowane opinie i ten test był dla mnie swojego rodzaju wielką niewiadomą. Ostatecznie zostałem zaskoczony bardzo pozytywnie.




Zamówiłem małą 35 centymetrowa pizzę, troszkę zamieniłem domyślne składniki co ostatecznie dało opcję z sosem, serem, szynką, salami, cebulą. pieczarkami i oregano. Po 40 minutach, miałem przed sobą widok jak na zdjęciu powyżej. 




Nie będę ukrywać, że pizza wygląda bardzo apetycznie. Widząc te zarumienione brzegi ciężko było mi porobić zdjęcia do końca.




Ciasto jest bardzo smaczne, fajnie zarumienione i chrupiące. Nie nasiąkło  niczym, ani nie zwiotczało od temperatury. Pizza trzymana w ręku trzyma się sztywno - to plus. 
Dodatki nieźle ze sobą współgrają i uzupełniają się nawzajem. Każdy jest wyczuwalny, ale żaden nie wychodzi nazbyt przed resztę. Całość jest łagodna, ale zarazem wyrazista w smaku.
Osobiście lubię pieczarki i moim zdaniem było ich trochę za mało.


Sosy... Każde zamawianie pizzy z nowego miejsca to w moim przypadku spora ilość rozmyślania jak wypadną sosy. W tym przypadku byłem równie pozytywnie zaskoczony co przy otwarciu pudełka.

Sos czosnkowy:
Jest to niemalże ideał wśród białych sosów. Ma dobrą, gęstą konsystencję. Pomimo swojego delikatnego i łagodnego smaku, można z łatwością wyczuć w nim czosnkowy aromat. Dobrze przyprawiony, idealnie komponuje się z pizzą. 





Sos czerwony:
Przyprawiony dużą ilością ziół, a jeśli chodzi o konsystencję to jest jeszcze gęstszy niż czosnkowy. Można wyczuć w nim lekki pomidorowy posmak. Jest po prostu smaczny. 






Podsumowując: jestem bardzo zadowolony, że w końcu postanowiłem wypróbować tę pizzerię. Zamawiając tutaj otrzymujemy, smaczny, dobrej jakości produkt, który pozostanie w naszej pamięci i będziemy chcieli do niego wrócić.


Cena: 20.50zł + 3zł dowóz

Ocena: 5

2 komentarze:

  1. istnieje jeszcze ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety już nie. Jeśli dobrze kojarzę to aktualnie w jej miejscu jest inna restauracja. Edytowałem nazwę posta, aby nie było wątpliwości. Dzięki za wizytę i zapraszam ponownie. Niedługo pojawi się link do filmów na platformie YouTube ;) Kanał YT: Razzowy ;)

      Usuń