poniedziałek, 10 lutego 2014

Czemu nie ma nowych testów?

Witajcie, cieszę się, że zainteresowanie blogiem pozostaje na wysokim poziomie. Mimo obecnego braku nowych testów, liczba odsłon pozostaje stała.

Brak nowych testów spowodowany jest moimi postanowieniami. Jestem w trakcie zrzucania dodatkowych kilogramów. W grudniu wystartowałem z 90 kg, obecnie jest to 79-80kg. Oczywiście takie coś wiąże się z dietą gdzie nie ma miejsca na fast foody, tylko na zdrową, nieprzetworzoną żywność. Pozostało mi jakieś 4-5kg. Przy tych okolicznościach powinienem wystartować z nowymi testami w przeciągu miesiąca, może półtora. Oczywiście nie można cały czas ciągnąć na kurczaku i ryżu, więc myślę, że w przeciągu najbliższego czasu pojawi się jakiś nowy test. W związku z tym zapraszam do regularnego odwiedzania bloga i lajkowania fanpejdża. Dziękuję również za wspólnie spędzone pół roku. Pozdrawiam i do zobaczenia.

Nowe testy wkrótce. Czekajcie cierpliwie.

5 komentarzy:

  1. Już niedługo. Wtorek/środa coś się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klamca!:) Mysle, ze troche ludzi tu patrzy, mimo braku pisania. Byloby wiecej komentow gdyby mozna bylo robic to tcoctalnie anonimowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałbym wiarę, że każdy mógł pisać. Już to poprawiłem. No troche skłamałem, przyznaje. Nawarstwiło sie parę spraw. Redukcja idzie wolniej niz przypuszczałem, praca pochłania dużo czasu, a na domiar złego rozkraczył mi się aparat. Mam materiał na 3 testy, ale naprawdę brakuje czasu, żeby usiąść i coś zredagować. No i trochę wstyd wstawiać testy ze zdjęciami robionymi komórką, ale nie mam innego wyjścia jak narazie.

      Usuń
    2. Dzięki za zmotywowanie ;) Muszę przyznać, że komentarze jednak zachęcają do pisania dla Was. Niestety nie pojawia się ich za dużo. Mam nadzieję, że po zmienie możliwości na dodawanie anonimowych to się trochę zmieni.

      Usuń