poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Milk Shake czekoladowy (MCENNEDY) [Lidl]

Na tak gorący dzień pochwyciłem z lodówki coś, żeby zaspokoić pragnienie i trochę się ochłodzić. Wybór był strzałem w dziesiątkę.


 


Szejk jest bardzo dobry. Wstrząśnięcie przed otwarciem wytworzyło na powierzchni pianę.





Spotkało mnie niemałe zeskoczenie. Spodziewałem się, że będzie smakować jak normalne, rozpuszczalne kakao, które każdy z nas może przyrządzić w domu. Jednak nie! Konsystencja napoju jest całkiem puszysta. Smakuje jak rozpuszczone, śmietankowe lody czekoladowe. Pianka dodatkowo spotęgowała to wrażenie. Jeśli ktoś lubi produkty mleczne, to będzie zachwycony.

Cena: 1.77 zł

Ocena: 5+

4 komentarze:

  1. Jest to post jeszcze z czasów, kiedy mniejszą uwagę przywiązywałęm do litrażu i składu. Zrobiłem mały research i jest to 200 ml.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie kosztuje on 1.77 za 200 ml

    OdpowiedzUsuń