poniedziałek, 10 marca 2014

Mieszanka orzechów w cieście i kawałków suszonej papryki (Alesto)[Lidl]

Firma Alesto już raz pokazała, że orzechy w cieście są jej mocną stroną. Poprzedni test TUTAJ. Widząc na półce ich miks orzechów z suszoną papryką nie mogłem się powstrzymać.




 W paczce znajdziemy orzechy ziemne w cieście, orzechy nerkowca w przyprawach i kawałki suszonej papryki (jest jej dość sporo).

Smak przypraw jest bardzo podobny do tego znanego mi z ich produktu, do którego link jest powyżej. Dziwne jest to, że biorąc 2 orzechy leżące koło siebie, jeden może być tak mocno przyprawiony, że aż za słony, a drugi praktycznie w ogóle bez aromatu.


Ciasto jest zdecydowanie za cienkie. Nie jest to nawet połowa grubości tego co w innych ich orzechach. Dla mnie to zdecydowany minus.

Suszona papryka jest tu dość nietypowym dodatkiem. Występuje w małych kawałkach, mniejszych od orzechów. Jest miękka, chrupiąca i niemalże rozpływa się w ustach, zostawiając słodki posmak. Moim zdaniem jest to zbędny dodatek jeśli chodzi o orzechy w cieście. Większość z niej odłożyłem.


Podsumowując, jest to fajny produkt w sam raz na raz. Ja zdecydowanie zostaje przy moich ulubionych orzechach w cieście, a te nie trafią już więcej do koszyka. Może trochę lepiej nadałyby się do piwa, ale aktualnie pracuję na nocki więc nie będzie okazji się przekonać.



Cena: 4.99zł

Ocena: 3

Skład: orzeszki ziemne 45%, orzechy nerkowca 33%, skrobia (ziemniaczana, pszenna, kukurydziana), papryka suszona krojona 5%, olej roślinny, sól 1,3%, mąka pszenna, cukier, glukoza, laktoza (z mleka), przyprawy, drożdże w proszku, barwniki: kurkumina, ekstrakt z papryki; regulatory kwasowości: octan sodu, kwas cytrynowy; aromat (zawiera seler), białka mleka, maltodekstyna (tutaj chyba błąd w składzie, jest maltodekstRyna, ale o maltodekstynie nic mi nie wiadomo).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz