wtorek, 18 marca 2014

Napój mleczny czekoladowy (Ursi)[Aldi]

Na fanpejdżu zapowiadałem wycieczkę do Aldiego w którym nie byłem sporo czasu. Nie będę ukrywał, że tutejszy asortyment jest dla mnie bardzo biedny i niezadowalający. Jednak wypatrzyłem coś co lubię i chciałem tego spróbować. Mleczny napój czekoladowy....



Jest smaczny. Nie za słodki, czekoladowy, lecz nie za bardzo. Nie dominuje prawdziwego smaku mleka. Biorąc pod uwagę zapotrzebowanie naszego organizmu na wapń, mleko powinno gościć w naszej diecie dość często. Prawda jest taka, że nie każdy je lubi. Myślę, że podane w tej czekoladowej formie jest o wiele bardziej przystępne.

Wielki plus dla tego produktu wędruje za dość przejrzysty skład, bez nadmiaru chemii/konserwantów. Producent na etykiecie podkreśla, że ten napój jest wolny od emulgatorów i wzmacniaczy smaku. Jako konsumenci zdecydowanie to doceniamy, prawda?

Napój ten będę kupował od czasu do czasu i zabierał do pracy jako pewien rodzaj "przekąski", kiedy nie będę mieć czasu iść, usiąść i zjeść spokojnie kanapki.Zdecydowanie polecam.

Cena: ?

Ocena: 5

Skład:
Wartości odżywcze:



1 komentarz: