wtorek, 24 lutego 2015

Sos słodko-kwaśny (Łowicz)

Jeśli danie w 15 minut to jak dla mnie tylko sos słodko-kwaśny. Czemu postanowiłem napisać właśnie o produkcie z Łowicza? Tego się zaraz dowiecie.



Próbowałem naprawdę wiele sosów słodko-kwaśnych różnych producentów i dla  mnie Łowicz nie ma sobie równych. Jest to moja subiektywna ocena, ale znam parę osób które twierdzą podobnie, więc coś w tym musi być. Smak niektórych produktów czasem jest mało wyraźny, wręcz nieobecny. Tutaj mamy pełną gamę smaków i zapachów. Numerem dwa w tej kwestii są dla mnie Pudliszki.


Sosik posiada fajną konsystencję. Nie jest za rzadki ani za gęsty. Jest w sam raz i idealnie oblepia wszystkie dodane składniki (ryż, kurczaka, pieczarki). Kawałki warzyw są duże i chrupiące. Wyraźnie czujemy, że to co właśnie ugryźliśmy to była na przykład marchewka, a nie bezimienne coś. A jest co gryźć bo dodatków jest dużo.


Smaczny, szybki w przygotowaniu, sycący. Czego chcieć tu więcej? Mi osobiście nic więcej do szczęścia nie potrzeba. Po ogórkowym syropie jest to kolejny udany produkt Łowicza, który gości u mnie na blogu.

A tak odbiegając od tematu: pamiętacie keczup Łowicki?  Nie jadłem tak dobrego keczupu od czasu kiedy ten został wycofany.

Moja propozycja podania: sos + ryż + kurak + pieczarki


Cena: 5.60zł (520g)

Ocena: 5

Skład: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz