piątek, 20 lutego 2015

Pizza z pieczarkami / z szynką i pieczarkami (Lewiatan)[Lewiatan]

Lewiatan ma w swojej ofercie dużo własnych produktów. Ich mrożona pizza urzeka i kusi swoim składem (niestety tylko wersja z pieczarkami) - jest bardzo podobny do testowanej przeze mnie wcześniej pizzy od Riggano. W teście zobaczycie wersję z szynką.

 



Za 2.50zł (!!) dostajemy trzystu gramowy, apetyczny krążek. Ilość składników jest naprawdę losowa. Nie zrażajcie się jeśli ją kupicie i dodatków będzie mało. Następnym razem może być wręcz za dużo.


Rozmrożoną pizze wrzucamy na 10-12 minut do piecyka. Podczas pieczenia, ser mozzarella fajnie się rumieni i pizza aż prosi się by jej zakosztować.


Mimo swojej niskiej ceny, pizza jest smaczna. Smak jest bardzo wyrazisty, nawet w wersji z pieczarkami, gdzie nie ma żadnych ulepszaczy (wersja z szynka je posiada w mięsie). Użyte składniki są dobrej jakości. Papryka, którą zdejmuję z większości mrożonek tutaj smakuje świetnie. Całość dobrze się komponuje i żaden składnik nie przytłacza pozostałych. Sam sos jest również bardzo aromatyczny i stanowi fajną bazę dla pizzy.

Myślę, że za tę cenę jest to apetyczny, smaczny, i względnie zdrowy posiłek na szybko. Przyznam, że co jakiś czas regularnie gości w mojej kuchni i szybko się to nie zmieni. Ostatnio ekspedientka wspomniała, że pojawiły się lewiatanowskie warzywa na patelnię. Jeśli kiedyś na nie wpadnę to postaram się przetestować bo jak na razie produkty z Lewiatana zyskały moje uznanie.

Cena: 2.50zł !!

Ocena: 5+

Skład:
WERSJA Z SZYNKĄ I PIECZARKAMI:

WERSJA Z PIECZARKAMI:

7 komentarzy:

  1. dobra jest , bo w tam tym roku sprzedawali taką nie dobrą , a wczoraj była dobra , a ueseppe nie dobra , od tam tego roku , kiedyś tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka tania, a taka dobra :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze kiedys produkowali ja lepsza ale kupilam ja dzisiaj zachecona pozytywna opinia...i teraz tak - najbardziej ochydna pizza jaka jadlam. Nie polecam nikomu. Sos to jakis sok pomidorowy bez smaku. Niby po otworzeniu tyle dodatkow ale na jednej dodalam wiecej sera. Ta z dodatkowym serem smakowala tylko tym serem, ta druga bez dodatkowego sera - nawet nie skomentuje. To nie pizza to gowno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze ja wpi mmm wperdalam na fazie bo jest tania a ja potrafię oyebac takich z 5 wtedy ale mam faze

    OdpowiedzUsuń
  5. Japierdole chujowa pizza smakuje jak gówno kurde po tych 12 min chuja się zrobiła nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham pizza lewiatan

    OdpowiedzUsuń