wtorek, 22 lipca 2014

Pizza funghi (Riggano) [Lidl]

Zawsze przechadzając się po supermarkecie czytam składy losowych produktów. Nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie, kiedy wziąłem te pizze do ręki, odwróciłem pudełko i przeczytałem z czego jest zrobiona. Można? Można!


Riggano Pizza Funghi


Riggano Pizza Funghi


Nie wiem czego się spodziewaliście, ale na pewno nie tego, że w składzie znajdą się same naturalne składniki. Nie ma tu żadnych konserwantów, ulepszaczy, stabilizatorów i innej chemii.


Riggano Pizza FunghiRiggano Pizza Funghi


Pizza wygląda ładnie. Braki sera nadrabia pokaźnymi kawałkami pieczarek i cebuli. Ciasto jest posmarowane grubą warstwą sosu. Całość wygląda bardzo apetycznie i zachęcająco, a jeszcze nawet nie trafiła do piekarnika.


Riggano Pizza Funghi
Riggano Pizza Funghi


Po upieczeniu nabrała fajnego, rumianego koloru. Sos i ser tworzą tutaj delikatne, smakowe tło. Pierwsze skrzypce grają pieczarki i cebula. Te cztery składniki tworzą idealne połączenie. Dawno nie jadłem tak dobrej, taniej (3zł) i ciekawej pod względem składu mrożonki. Pomimo swojej wagi (300g) dla mnie jest trochę za mała. Myślę, że musiałbym zjeść dwie, żeby się jako tako najeść. Zachęcam do spróbowania bo warto.


Cena: 2.99 zł

Ocena: 5

Skład:
Riggano Pizza Funghi skład

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz