czwartek, 25 lipca 2013

Pizza Studio [Kutno] [ZAMKNIĘTA]

Przemierzając internet zobaczyłem informacje o nowej pizzerii w Kutnie. Reklamują się jako największa pizza w mieście.

Ale że wielkość to jeszcze nie wszystko, sprawdźmy na jakim poziomie stoi jakość. Zamówiłem średnią pizze (42cm). Na jednej połowie: sos, ser, szynka, pieczarki, cebula, na drugiej: sos, ser, szynka, salami.
Przyjechała po około pół godzinie i rozniosła przyjemny zapach na cały dom.


Pizza Studio



Pierwsze wrażenie niesamowicie pozytywne. Pizza pachnie świetnie i tak też wygląda. Ilość składników powala na kolana. Pizzerman naprawdę nie żałował dodatków. Mięsna część fajnie się zarumieniła. Ładnie prezentuje się obsypana dużą ilością ziół.



Była niezła!  Ciasto na brzegach chrupiące, a w środku puszyste.

Połowa z cebulą: dodatki idealnie ze sobą współgrały. Żaden nie zdominował reszty, nawet pomimo tego, że cebuli było sporo. Była smaczna i delikatna. Trafiały się spore kawałki szynki (nie plasterki, kawałki!), lubię mięso na pizzy więc dla mnie to plus. Ser doskonale uzupełnił całość.

Połowa z salami: pizza ma świetny mięsny smak. Salami zdecydowanie wysuwa się tutaj na pierwszy plan, a szynka (w sporych kawałkach) robi za smakowity dodatek. Czujemy, że to co jemy to iście mięsne danie. Całość dzięki salami jest dość słona, co fajnie współgra z łagodnym białym sosem. 

Sos biały: jest smaczny, jednak dla mnie zbyt łagodny. Mógłby być trochę bardziej czosnkowy. Wyczuwałem w nim lekką nutkę chrzanu, do dzisiaj mnie to zastanawia.

Sos czerwony: dobrze doprawiony, smaczny sos.



Podsumowując: na temat tej pizzerii mogę powiedzieć same dobre rzeczy. Była to pierwsza pizza, którą tu zamówiłem, ale na pewno nie ostatnia. Zdecydowanie chce się do niej wracać, by poczuć ten smak jeszcze raz. Za największy plus uważam ilość składników, która naprawdę zaskakuje. Śmiało mogę ją Wam polecić.


Cena: -----

Ocena: 6


Pizza Studio 
Wersja cebulowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz