piątek, 26 lipca 2013

Hoop cola wiśniowa (Hoop Polska)

W upalne dni często sięgamy po słodkie napoje, których wybór jest ogromny. Moją uwagę przyciągnęła Hoop Cola o smaku wiśniowym, a dokładniej jej etykietka, która informuje, że jest to edycja limitowana.
Skoro niedługo może zniknąć to czemu by nie spróbować.






Nie jestem zadeklarowanym fanem napojów firmy Hoop. Ich cola zawsze wydawała mi się dość mdła i za mało słodka. Nie była w stanie konkurować z napojami wielkich koncernów (nie mam jej tego za złe, w końcu to wersja budżetowa tańsza o 1/3).

Natomiast jeśli Hoop Cola gości na waszym stole to ten zakup będzie strzałem w dziesiątkę. Przed otwarciem zastanawiałem się na ile intensywny będzie wiśniowy posmak. No i zostałem pozytywnie zaskoczony. Wiśniowy aromat jest bardzo dobrze wyczuwalny, chociaż został nadany przez dodanie soku wiśniowego zrobionego z zagęszczonego soku wiśniowego (incepcja? miejmy nadzieję, że chociaż ten zagęszczony został zrobiony z wiśni).

Cena: 3.95 zł

Ocena: 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz