czwartek, 18 lipca 2013

Witam wszystkich.

Witajcie! Ten blog skierowany jest do osób, które lubią wiedzieć co jedzą. Postaram się opisać tutaj jak najdokładniej jedzenie, które będzie wpadać w moje ręce. Jestem nastawiony głównie na żywność fast-foodową czyli mrożonki, produkty gotowe do spożycia natychmiastowo po podgrzaniu, ale na pewno nie zabraknie produktów bardziej wysublimowanych, a także regionalnych.

Bloga zakładam z zamiarem podwyższenia ogólnej świadomości na temat tego co trafia na nasze stoły, ale także z chęci pomocy. Sam niejednokrotnie staję przed sklepową lodówka i zastanawiam się co wybrać. Też tak macie? Piękne obrazki namawiają nas na zakup danego produktu, a później w tym kolorowym opakowaniu znajdujemy coś co wygląda z goła odmiennie (zazwyczaj gorzej).

Będzie dużo zdjęć, testów, konsumpcji i opisów. Oczywiście liczę również na Waszą pomoc. Piszcie jakich produktów testy chcielibyście zobaczyć. Chętnie się tego podejmę.

Będę wystawiał oceny w 6-stopniowej skali (na kształt szkolnych ocen) w zależności od wypadkowej różnych czynników(np. jakości, ilości dodatków, smaku, wyglądu i innych). No to startujemy.

2 komentarze:

  1. Dotarłam tutaj z Fast Food Eaters. Jestem studenką więc temat szybkiego i taniego jedzenia jest mi bardzo bliski. Pozdrawim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i zapraszam do częstych odwiedzin. Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń